فروشگاههاي اينترنتي؛ به نام محصول ايراني، به كام برند خارجي +تصاوير ديجي كالا با وجود شعارهاي فروشگاههاي اينترنتي در مورد حمايت از توليد داخلي، جهتگيري كلان آنها به سمت فروش برندهاي خارجي براي كسب سود بيشتر است. همين منفعت طلبي موجب شده تا توجه به سبك زندگي اسلامي-ايراني به يك شوخي تلخ شبيه شود. به گزارش «نسيم آنلاين»، مشرق نوشت: فروشگاههاي اينترنتي مدعياند كه تمامي محصولاتشان از جمله پوشاك، زيورآلات و لوازم زيبايي و سلامت، "در نهايت دقت و با تلاش متخصصان انتخاب شده" و سعي شده تا با"نگاهي دقيق و موشكافانه به فرهنگ و سبك زندگي ايراني و اسلامي" محصولات به جامعه ايراني عرضه نمايند؛ به همين منظور يكي از اهداف اصلي خود را "معرفي و عرضه كالاهاي فاخر ايراني با كيفيتي كمنظير و طراحي بهروز" عنوان ميكنند.[1] اين فروشگاههاي مجازي با شعار «ايراني بپوشيم» به مشتريان خود اين نويد را ميدهند كه محصولات شركتهاي خارجي هم در كنار توليدات ايراني قرار دارند تا با مقايسه محصولات داخلي و نمونههاي خارجي، خريد اينترنتي داشته باشيد.[2] چگونه فروشگاه هاي اينترنتي كارگر ايراني را بيكار مي كنند؟ در بخش حريم خصوصي نيز به مشتريان خود اعلام ميكند كه براي ارائه خدمات امن و مطمئن به كاربران از جمله خريد، ثبت نظر يا استفاده از برخي امكانات، وبسايت اطلاعاتي مانند آدرس، شماره تلفن و ايميل را از كاربران درخواست ميكند. براي پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتي مورد نياز است. اما مراجعه به وبگاه اين فروشگاههاي اينترنتي تصوير ديگري را نمايش ميدهند: انبوهي از محصولات خارجي كافي است تا صفحه اول وبگاه اين فروشگاههاي اينترنتي را ببينيد، توليدات داخلي در ميان برندهاي رنگارنگ و مختلف خارجي چندان جلوهاي ندارند. محجوريت كالاي ايراني عليرغم شعار و ادعاي ايراني بپوشيم مشخص است در صفحات داخلي كمتر از توليد ايراني و محصولات وطني است. به تبع تبليغات بيشتر براي محصولات خارجي، توليدات غير ايراني فروش بيشتر و برندهاي داخلي فروش كمتري خواهند داشت. نكته قابلتأمل اين است كه اين فروشگاههاي اينترنتي كه دم از محصول ايراني ميزنند نمايندگي مستقيم همه آن برندهاي خارجي را در اختيار دارند. چگونه فروشگاه هاي اينترنتي كارگر ايراني را بيكار مي كنند؟ شمايي از برندهاي مورد استفاده فروشگاه اينترنتي چگونه فروشگاه هاي اينترنتي كارگر ايراني را بيكار مي كنند؟ در صفحات داخلي تأكيد بر برندهاي خارجي است سبكي كه نه اسلامي است نه ايراني باوجوداينكه مراكز فروش اينترنتي يكي از اهداف خود را ارائه محصول فاخر ايراني معرفي ميكنند و مدعي سبك زندگي ايراني- اسلامي هستند اما بخش عمدهاي از محصولات آنها بهويژه پوشاك و زيورآلاتي كه براي مشتري ايراني تبليغ هيچيك از دو ويژگي موردادعا در سبك ايراني – اسلامي را ندارند. مهمترين شاهد در اين رابطه اين است كه اغلب محصولات اين فروشگاه اينترنتي اساساً توليد داخل نيستند كه با فرهنگ و سبك زندگي جامعه ايراني همخواني داشته باشند. متأسفانه آن بخش از توليداتي هم كه به نام محصولات ايراني عرضه ميشوند در سبككاري خود از برندهاي خارجي كپيبرداري ميكنند. چگونه فروشگاه هاي اينترنتي كارگر ايراني را بيكار مي كنند؟ نمونهاي از پوشاك مردانه اين فروشگاه اينترنتي عدم توجه به الگوهاي بومي نه تنها در پوشاك مردان بلكه در البسه زنان كاملاً مشهود است. نكته جالب اين است كه سبك پوششي به تصوير كشيده ميشود كه كاملاً مغاير قوانين و هنجارهاي اجتماعي كشور است. چگونه فروشگاه هاي اينترنتي كارگر ايراني را بيكار مي كنند؟ نمونهاي از مانتوهاي جلوباز كه توسط اين مركز براي زنان و دختران ايراني عرضه ميشود محصولات مغاير شرع عدم نظارت درست نهادهاي ذيربط بر اين مراكز فروش اينترنتي، موجب شده تا علاوه بر رعايت نكردن سبك زندگي ايراني – اسلامي كه در مقام ادعا خود را پايبند به آن ميدانند، خطوط قرمز شرع مقدس را نيز نقض كنند. به طور مثال يكي از محصولاتي كه فروشگاه اينترنتي ديجي استايل به عنوان محصول ايراني به خريداران آقا ارائه ميكند، دستبندهاي طلا است. چگونه فروشگاه هاي اينترنتي كارگر ايراني را بيكار مي كنند؟ دستبند طلاي مردانه قيمتهاي نامتعارف در شرايطي كه اكثر افراد جامعه با مشكلات اقتصادي مواجهاند و به لحاظ مالي در مضيقه هستند اين شركتهاي تجاري اينترنتي محصولاتي را به مشتريان ارائه ميكنند كه در توان خريد بخش متوسط جامعه نبوده و نيست. احتمالاً مديران فروشگاه اينترنتي خود به اين امر معترفاند اما براي تأمين نظر اقليت نوكيسه و بخشي كه تفاخر را مبناي رفتار خود كردهاند، محصولاتي را با قيمتهاي نجومي عرضه ميكنند. به طور نمونه كفش پاشنه بلند زنانه ارائه شده در اين فروشگاه اينترنتي به مبلغ 1259000 تومان به فروش ميرسد كه با تخفيف 755000 تومان فروخته ميشود. چگونه فروشگاه هاي اينترنتي كارگر ايراني را بيكار مي كنند؟ ذائقه سازي اين فروشگاههاي اينترنتي يكي مزاياي خود را چنين عنوان ميكند كه شما مشتريان «نه تنها برندهاي معروف و آشناي مورد علاقه خود را ميتوانيد پيدا كنيد بلكه با برخي نامهاي تجاري باكيفيت و شناخته شده جهاني نيز آشنا ميشويد».[3] بايستي از مديران اين فروشگاه اينترنتي پرسيد كه معرفي برندهاي تجاري خارجي در شرايطي كه توليد كنندگان داخلي به دليل نابساماني سياستهاي اقتصادي دولت و عدم توجه به توليد ملي، توان رقابت با شركتهاي خارجي را ندارند با چه هدفي است؟ هدف هر چه باشد نتيجه آن يكي خواهد بود و آن ذائقه سازي است. حتي تصاويري هم كه از پوشش بانوان و نوع البسه ارائه ميشود مؤيد اين مسئله است. چگونه فروشگاه هاي اينترنتي كارگر ايراني را بيكار مي كنند؟ نمونه از شلوارهاي پيشنهادي به خانمهاي جوان نقض حريم خصوصي مشتريان اين فروشگاههاي اينترنتي بهمنظور خريد بايستي آدرس، شماره تلفن و ايميل خود را در اختيار فروشگاه قرار دهند. ممكن است اين مراكز مجازي به دلايل مختلف از خريدار تقاضاي اطلاعات بيشتري را نمايند كه در بلندمدت به يك بانك اطلاعاتي مبدل ميشوند. گرچه به مشتري مثل هميشه اين اطمينان داده ميشود كه اطلاعات وي فقط براي پردازش و سفارش محصول درخواستي است اما اخبار ماههاي اخير همچون آنچه در شب يلدا رخ داد، نشان ميدهند كه فروشگاههاي اينترنتي در حوزه امنيت شبكه چندان توانمند نيستند و بهسادگي اطلاعات شخصي كاربران به فضاي عموم نشت پيدا مينمايد. ضمن آنكه در مقياسي وسيعتر دسترسي سرويسهاي اطلاعاتي خارجي به اين «ابر اطلاعات» كه حاوي دادههاي مهمي در مورد اقبال شهروندان به محصولات مختلف است، ميتواند بهسادگي نبض فرهنگي جامعه ايراني را بدون انجام هرگونه پيمايش هزينهبري در اختيار طرفهاي خارجي قرار دهد. ضمن اينكه همين فروشگاه در يكي از حراج هاي خود به مناسبت شب يلدا، بدليل حجم بالاي مراجعه با اختلال و در نهايت درز اطلاعات كاربران و مشتريان مواجه شد (جزئيات بيشتر را از اينجا بخوانيد) ارائه پوشاك اسلامي در ميان انبوه محصولات متنوع خارجي و برندهاي غير ايراني، به شكل موردي البسه همسو باارزشهاي ديني نيز پيدا ميشوند كه قيمت نسبتاً مناسبي هم دارند. به طور مشخص اين مورد در رابطه با چادر است كه طراحان فروشگاه با آن توجه نمودهاند؛ اما در وزنكشي ميان محصولات مبتني بر ارزشهاي ايراني –اسلامي و توليداتي كه الگويي مغاير هنجارهاي فرهنگ ايراني دارند، كف ترازو به سمت البسه و توليدات خارجي سنگيني مينمايد. چگونه فروشگاه هاي اينترنتي كارگر ايراني را بيكار مي كنند؟ عليرغم شعارهاي فروشگاههاي اينترنتي در مورد حمايت از توليد داخلي، جهتگيري كلان آنها به سمت فروش برندهاي خارجي براي كسب سود بيشتر است. همين منفعت طلبي و كسب سود مضاعف موجب شده تا توجه به سبك زندگي اسلامي – ايراني به يك شوخي تلخ شبيه شود. چرا كه اساساً توليدات نه ريشه ايراني دارند و نه اسلامي؛ برندهاي داخلي مدنظر فروشگاههاي اينترنتي هم از اين امر مستثنا نيستند. در واقع چنين مراكزي به مثابه نمايندگي مجازي شركتهاي غير ايراني هستند كه به نام توليد داخلي و به كام شركتهاي خارجي، با تبر به جان معيشت كارگر ايراني افتادهاند. كلمه هاي كليدي فروشگاه اينترنتي ديجي كالا ارسال نظر نام پست الكترونيكي متن پيام با آرايش بيشتر نمره ميگيريد يا درس خوندن!؟ از آرايشگاه تا دانشگاه... هياهو ميخواهد... ما خواهان مذاكره دوباره با آمريكاييم! عذرخواهي؛ درس امروز استاد اخلاق لينك هاي مفيد آب و هوا اوقات شرعي روزنامه ها كانال تلگرام مهمترين مطالب سرويس ترافيك نيمه سنگين در چالوس جزئيات قتل "آتنا" سردار اشتري در حاشيه بازديد از پاسگاه مرزي خسروي؛ تحركات گروهك هاي تروريستي در آن سوي مرزها خنثي ميشود معاون فني و درآمد سازمان تأمين اجتماعي: كارگران فاقد بيمه براي بيمه شدن اقدام كنند كارشناس سازمان هواشناسي خبر داد: بارش باران تابستاني در ۵ استان كشور/ آسمان تهران باراني است سرهنگ رحماني: ترافيك در آزادراه كرج- تهران و كرج- قزوين نيمه سنگين/ بارش باران و مه گرفتگي در استانهاي شمالي كشور تمديد مقررات تردد مشمولان ايراني مقيم خارج از كشور تا پايان سال ۱۴۰۰ شهردار منطقه ۱۲ خبر داد: مالك پلاسكو در حال طراحي نقشه جديد براي ساختمان هواي تهران ۹ درجه خنك ميشود دادستان تهران خبر داد؛ بازداشت يكي از متهمان مرتبط با جريان انحرافي/ كيفرخواست پرونده دكلهاي نفتي به زودي صادر ميشود فتاح خبر داد: خارج شدن ۱۷۵ هزار خانواده از پوشش كميته امداد در سال گذشته رئيس ديوان عدالت اداري در جمع خبرنگاران: ارجاع شكايت از سند ٢٠٣٠ به ديوان عدالت/ شكايت ۴۷۷ نفر درباره پرونده بورسيه هوا آخر هفته پائيزي ميشود نامگذاري اتوبان و تونل نيايش به نام "آيتالله هاشمي رفسنجاني" اولتيماتوم پليس به خودروسازان/ هرجا ايمني رعايت نشود؛ پليس ممانعت و برخورد ميكند پر بينندهترين پر بحثترين عذرخواهي؛ درس امروز استاد اخلاق ويژگيهاي فقهي رهبر معظم انقلاب / نسبت رهبر انقلاب با ميرداماد آنچلوتي و آلاردايس گزينههاي سرمربيگري لسترسيتي تركيب پرسپوليس برابر الهلال اعلام شد حضور سگهاي پليس در VVIP/ مصاحبه برانكو پس از خروج از اتوبوس + تصاوير جديدترين توضيحات شبكه سه درباره «سرزمين كهن» و تعويق پخش آن حضور قائدي در كميته انضباطي باشگاه استقلال اسپانيا با شكست فرانسه حريف ايران در جام جهاني شد جودوكاران كشورمان حريفان خود را شناختند توافق نهايي خطيبي با شهرداري تبريز چمنيان: براي رسيدن به نيمهنهايي يك گام مهم ديگر در پيش داريم/ منتظر سورپرايزهاي بعدي ما بمانيد آثار راه يافته به بخش خردسال جشنواره تئاتر كودك و نوجوان معرفي شدند خسرو سينايي از «يادگاري» خود رونمايي ميكند بكاء بر سيدالشهداء(ع) جزء عبادات علني امام سجاد(ع) بود اعلام زمان دقيق برگزاري بازيهاي پليآف اروپايي جام جهاني ۲۰۱۸ تغيير نام «ملكه موريانهها» به «سكام حبس»/ فيلمنامه نهايي شد روح حاكم بر منظومه فكري رهبر انقلاب توحيد است/ موسس فقه راهبردي ما خواهان مذاكره دوباره با آمريكاييم! با ظهور اينترنت و گسترش آن، پديدههاي جديدي به سبك زندگي ما وارد شدهاند. به كمك اينترنت ارتباطات سادهتر شده و بدون رفتوآمد ميتوان بسياري از امور را انجام داد. يكي از اموري كه با فراگيري اينترنت سبك تازهاي به خود گرفته، خريد است. شايد در گذشته براي خريد وسايل مختلف مجبور بوديم فروشگاههاي مختلف در سطح شهر را جستوجو كنيم و حتي به شهرهاي ديگري برويم اما اكنون به كمك اينترنت و فروشگاههاي اينترنتي بهراحتي ميتوان تمام وسايل موردنياز خود را حتي باقيمت مناسبتر تنها با يك كليك و در خانه و يا محل كار خريداري كرد. تبليغات سايت خودرو / خريد پاوربانك / آموزش بازاريابي خريد اينترنتي در ابتدا در آمريكا، چين و برخي از كشورهاي اروپايي آغاز به كار كرد اما اكنون در بسيار از كشورها فروشگاههاي اينترنتي مختلفي راهاندازي شده است كه در اين ميان فروشگاههاي اينترنتي همچون آمازون، ايبي و عليبابا و…به شهرت جهاني دستيافتهاند. در كشورمان نيز همانند ساير كشورها با گسترش اينترنت و افزايش سرعت و سهولت دستيابي به آن، وبسايتهاي اينترنتي بسياري راهاندازي شده كه در ميان آنها فروشگاههاي اينترنتي فراواني وجود دارند. فروشگاه اينترنتي ديجيكالا مشهورترين وبسايتي است كه كاربران ايراني از آن بيشتر از سايرين خريد ميكنند و وبسايتهاي مشهور خارجي نيز در حال حاضر اجازه و امكان فعاليت در ايران را ندارند. خريد اينترنتي امروزه در كشورهاي پيشرفته به بخشي از سبك زندگي و فرهنگ عمومي مردم تبديل شده است؛ اما در كشورمان چطور؟! Online-shopping آمارها چه ميگويند؟ آمارهاي رسمي منتشرشده خبر از رشد ۶۰ درصدي خريد اينترنتي در ايران طي چند سال گذشته دارد، اكثر خريداران فروشگاههاي اينترنتي در ايران جوانان هستند و آمارهاي غيررسمي نشان ميدهد كه مردان بيش از زنان از فروشگاههاي اينترنتي خريد ميكنند! نكته جالب توجه آن است كه طبق آمار منتشرشده از جانب انجمن صنفي كسبوكار اينترنتي ايران، فروشگاههاي اينترنتي داراي نماد اعتماد الكترونيك از مرز ۹ هزار فروشگاه فراتر رفته است! هرچند گرايش كاربران ايراني به خريد از فروشگاههاي اينترنتي كمكم در حال افزايش است اما طبق آمارهاي وزارت صنعت، معدن و تجارت، از هر ۵ فروشگاه اينترنتي ۳ مورد از آنها شكست ميخورد (!) كه اين مسئله نشاندهنده اين موضوع است كه عموم مردم به خريد اينترنتي گرايش نداشته و هم چنان خريد از فروشگاههاي سطح شهر بهصورت سنتي را به خريد از فروشگاههاي اينترنتي ترجيح ميدهند. Row76Directselling چرا عموم مردم به خريد اينترنتي گرايش ندارند؟ نيازي به آمار و ارقام نيست، نگاهي به اطراف خود بياندازيد چند درصد از اطرافيان دور و نزديك شما اكثر اقلام موردنياز خود را بهصورت اينترنتي خريداري ميكنند؟ مسلما افراد كمي در ذهنتان هستند كه آنها نيز معدود خريدهايي از فروشگاههاي اينترنتي دارند؛ اما چرا باوجود فروشگاههاي پرقدرت ايراني همچنان عموم افراد خريد سنتي را به خريد اينترنتي ترجيح ميدهند؟ سيستم توزيع نامناسب هرچند برخي از فروشگاههاي اينترنتي مشهور همچون ديجيكالا توانستهاند تا حدودي مشكلات مربوط به توزيع كالاها در سراسر ايران را حل كنند اما اين حكايت براي اكثر فروشگاههاي اينترنتي همچنان باقي است. بسياري از فروشگاههاي اينترنتي از پست يا مؤسسات خصوصي براي ارسال كالاهاي خود بهره ميبرند، سيستمهاي توزيعي كه به دليل هزينههاي گران خود، خريد بهصرفهاي را به ارمغان نميآورند. فرض كنيد كالايي با تخفيف مناسب براي خريد انتخاب كردهايد، اما بايد مبلغي بيشتر از تخفيف را صرف هزينه ارسال كنيد كه چندان خوشايند نيست. درحاليكه در بسياري از فروشگاههاي مشهور اينترنتي در جهان هزينه ارسال رايگان بوده و خريد اينترنتي صرفه اقتصادي بالايي دارد. cross-border-online-shopping3 قيمت محصولات يكي از عوامل بسيار مهمي كه ميتواند كاربران را به خريدهاي اينترنتي ترغيب كند قيمت كالاهاست. درحاليكه فروشگاههاي اينترنتي مشهور دنيا در زمينه قيمت و خدمات متنوع با يكديگر به رقابت ميپردازند، فروشگاههاي اينترنتي ايراني نتوانستهاند آنطور كه بايدوشايد محصولات را با قيمت مناسب و بهصرفه به مشتريان خود عرضه كنند و معدود فروشگاههاي اينترنتي ايراني وجود دارند كه قيمت كالاهاي موجود در آنها نسبت به بازار و فروشگاههاي سطح شهر مناسبتر است. خريد اينترنتي در ايران در حال آزمونوخطاست و تا تبديلشدن به فرهنگ راه درازي را در پيش دارد. راهي كه عموم مردم را به خريد از طريق فروشگاههاي اينترنتي ترغيب كند. نظر شما درباره خريد اينترنتي در ايران چيست؟ چگونه ميتوان خريد اينترنتي را به يك فرهنگ ميان عموم مردم تبديل كرد؟ تهيه شده در آيتيرسان برچسب ها Amazon online shopping shop website خريد خريد اينترنتي فروشگاه فروشگاه ايراني فروشگاه اينترنتي وب سايت راضيه چنگيز نائين علاقه مند به تازه هاي فناوري ، ادبيات ، هنر و دوست دار محيط زيست مطالب مرتبط 5 دليل براي آنكه از ديجي كالا خريد نكنيد! تحليلي شهريور ۱۹ام, ۱۳۹۶ 5 دليل براي آنكه از ديجي كالا خريد نكنيد! بهترين گجتهاي شيائومي كه بايد از بازار بخريد تحليلي مرداد ۲۹ام, ۱۳۹۶ بهترين گجتهاي شيائومي كه بايد از بازار بخريد بهترين شارژر بيسيم بازار در رنجهاي قيمتي مختلف (مرداد 96) تحليلي مرداد ۱۸ام, ۱۳۹۶ بهترين شارژر بيسيم بازار در رنجهاي قيمتي مختلف (مرداد 96) 10 ديدگاه saeed ss ۱۳۹۵-۰۳-۱۰ پاسخ ↓ (تعداد ديدگاه: 28) به نظرم هنوز بين مردم جا نيوفتاده و بخاطر كلاهبرداي هايي كه اتفاق ميوفته اكثر مردم به فروشگاه هاي اينترنتي اعتماد ندارن و قيمت هاي فروشگاه ها هم عمدتا گرون تر از بازار هستن و اگ قرار باشه گرون تر باشه خب خريد حضوري قطعا بهتر از اينترنتي هست و اينها ايراداتي هستند كه بايد رفع بشن erfan ۱۳۹۵-۰۳-۱۰ پاسخ ↓ (تعداد ديدگاه: 32) منم موافقم بخاطر سايت هاي زياد نا معتبر ، بغير از دو سه تا سايت بيشتر نميشه ريسك كرد alihtml ۱۳۹۵-۰۳-۱۰ پاسخ ↓ (تعداد ديدگاه: 81) Albate khili az sita namishe etemad kard albate digi kala sait khobi hast vali agar hazine ersal rayegan bod khili behtar bod. basarfe tar az ravesh sonati { رامين } ۱۳۹۵-۰۳-۱۱ پاسخ ↓ (تعداد ديدگاه: 129) من خيلي وقته دارم از خريد اينترنتي استفاده مي كنم. نميشه گفت كه هنوز به فرهنگ تبديل شده. چون خيلي از مردم هنوز ميترسن از خريد هاي اينترنتي. حالا به دليل كلاه برداري هست يا ترس از لو رفتن اطلاعات كارت هاي بانكي نمي دونم. ولي خب بايد تو رسانه ها فرهنگ سازي بشه. اينجوري تو خيلي از موارد از جمله زمان و خيلي چيزاي ديگه صرفه جويي ميشه. اميدوارم اين اتفاق به مرور بيوفته. البته بايد كيفيت اجناس اينترنتي هم بالا بره فرهاد ۱۳۹۵-۰۳-۱۱ پاسخ ↓ (تعداد ديدگاه: 3) با سلام به نظر من روند رشد خريد اينترنتي بصورت تساعدي درحال افزايش هست. مواردي كه موجب بدبيني مردم جهت اين نوع خريد هست متنوعه مثل خبر هاي گاه و بي گاه درباره كلاه برداري و يا قيمت هاي بالاتر از بازار و همچنين عدم اطمينان از اصل بودن كالا. از اين موارد كه بگذريم هزينه ارسال كالا و همچنين مدت زمان تحويل خريد ها موجب بي ميلي اون دسته از افرادي ميشه كه قصد خريد اينترنتي رو دارن. من به شخصه از سايت هاي زيادي خريد كردم مثل ديجي كالا، باميلو، چاره، آدينه بوك و … ولي فقط موقعي كه اجناس مورد نظرم تخفيف ويژه داشتن چرا كه در غير اينصورت اصلا مقرون به صرفه نميشدن. البته آينده ي روشني براي اين نوع خريد ميشه ترسيم كرد و تبديل شدن اون به فرهنگ با اين سرعت پيشرفت تكنولوژي( از جمله اسمارت فون و اپ هاي مرتبط) از نظر زماني خيلي دور از دسترس نيست طناز ۱۳۹۵-۱۰-۲۸ پاسخ ↓ (تعداد ديدگاه: 2) ضعف در ارائه خدمات در اين حوزه وجود دارد، و اين نياز به زمان براي رفع آن و فرهنگ سازي شدن آن دارد. sajad esf ۱۳۹۵-۰۳-۱۱ پاسخ ↓ (تعداد ديدگاه: 77) ديجي كالا بعضي كالاهاش صد هزار تومن گرون ميده! حتي موقع شگفت انگيز… garenaplus ۱۳۹۵-۰۳-۱۹ پاسخ ↓ (تعداد ديدگاه: 362) خريد ايننرنتي جايگاه خودش رو داره تو زندگي امروزي ولي هيچ وقت نميتونه جاي خريد حضوري رو بگيره معمولا به خاطر امنيت كمتر كسي خريد اينترنتي انجام ميده مجتبي ۱۳۹۵-۰۷-۰۵ پاسخ ↓ (تعداد ديدگاه: 1) همينطوري كه شاهد پيشرفت تكنولوژي و تغيير سبك زندگي در دنيا هستيم بايد قبول كرد كه ايران نيز از اين پيشرفت مستثني نيست… با توجه به اين موضوع بايد گفت همانطور كه سوپرماركت ها جاي خود را به فروشگاههاي هايپر ميدهند بدون شك خريد اينترنتي در ايران نيز بسرعت جا ميافته… بهترين راه براي جا افتادن اين موضوع زياد شدن فروشگاه هاي اينترنتي معتبر با محصولات باكيفيت و قيمت مناسب ميباشد… ازجمله شركت هاي بازاريابي شبكه اي طناز ۱۳۹۵-۱۰-۲۸ پاسخ ↓ (تعداد ديدگاه: 2) چنانچه فروشگاههاي معتبر سطح شهر، در فضاي مجازي فعال شوند، خريدها با اطمينان انجام خواهد شد و به اين ترتيب مردم علاقه مند به خريد اينترنتي شده و هزينه ها كاهش ميبايد و اين اتفاق تاثير در جنبه هاي مختلفي از جمله فرهنگ سازي خريداينترنتي، صرفه جويي در وقت و هزينه، خدمات بهتر، كم شدن ترافيك و … خواهد داشت. ارسال نظر بررسيها بررسي آيفون ۸ اپل: بچه غول! مهر ۱۹ام, ۱۳۹۶ بررسي آيفون ۸ اپل: بچه غول! بررسي آيفون ۸ پلاس اپل: سلطان حاشيهها! مهر ۱۷ام, ۱۳۹۶ بررسي آيفون ۸ پلاس اپل: سلطان حاشيهها! بررسي اكسپريا ايكس زد وان سوني: بطن تازه در ظاهر ساده! مهر ۵ام, ۱۳۹۶ بررسي اكسپريا ايكس زد وان سوني: بطن تازه در ظاهر ساده! بررسي لپتاپ GT73VR 7RE Titan SLI اماسآي: اژدهاي دو سر! مهر ۱ام, ۱۳۹۶ بررسي لپتاپ GT73VR 7RE Titan SLI اماسآي: اژدهاي دو سر! بررسي گلكسي نوت ۸ سامسونگ: برخاسته از گور! شهر ۲۵ام, ۱۳۹۶ بررسي گلكسي نوت ۸ سامسونگ: برخاسته از گور! پر بحثترين مطالب اين ۳ گوشي الجي را از بازار بخريد! (مهر ۹۶) 32 اين ۳ گوشي سوني را از بازار بخريد (مهر ۹۶) 28 مقايسه دوربين ۷ گوشي پرچمدار: آيفون ۸ پلاس، نوت ۸، اچتيسي U11، اكسپريا XZ1، آنر ۹، الجي G6 و هواوي P10 پلاس 28 قيمت گوشيهاي اچتيسي ليست قيمت گوشيهاي اچتيسي در بازار ايران 26 مقايسه دوربين گلكسي نوت ۸ و هواوي پي۱۰ پلاس: دوگانههاي رويايي! 14 تماس با ما درباره ما همكاري با ما تبليغات عضويت بازگشتبهبالا تماس با ما ... همكاري با ما ... درباره ما ... تبليغات ... عضويت ايميل خود را براي عضويت در خبرنامه آيتيرسان وارد كنيد سر خودتان را گرم كنيد! شهر ۲۸ام ۱۱:۰۰ قبل از ظهر تازهها اگر عمر خورشيد به پايان برسد، چه اتفاقي رخ ميدهد؟ شهر ۲۲ام ۳:۳۰ بعد از ظهر تازهها با ۵ واقعيت درباره كمپاني اپل كه تا امروز از آنها بيخبر بوديد، آشنا شويد مرد ۳۱ام ۲:۳۰ بعد از ظهر آموزش اگر در كمتر از يك ساعت ۵۰ تخممرغ آبپز بخوريد چه ميشود؟ گزارشهاي تازه مهر ۲۶ام ۱۱:۲۶ قبل از ظهر گزارش راهكارهاي نوين و امن ذخيرهسازي ابري با عنوان ابرينو معرفي شد! مهر ۲۴ام ۱:۳۰ بعد از ظهر خبر بلاگ زنده كنفرانس هواوي و معرفي ميت ۱۰؛ روز ۲۴ مهر ساعت ۱۵:۳۰ مهر ۱۹ام ۹:۰۰ بعد از ظهر خبر تست مقاومت گلكسي S8 سامسونگ و آيفون ۸ اپل در آب شور (ويدئو اختصاصي)
پنجشنبه ۲۷ مهر ۹۶ | ۱۸:۲۰ ۱۰ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است